Domů » Webové služby » Webhosting a domény
Výběr hostingu je naprosto klíčový krok hned na začátku vašeho online projektu. Pečlivě zvažte, kde si uložíte své webové služby, abyste se k nim v případě potřeby uměli bez problémů a rychle dostat. Správná volba hostingu je základem pro stabilitu a dostupnost vašeho webu.
Na českém a slovenském trhu je mnoho hostingových společností, které vám nabízejí prostor pro webové stránky, e-shopy a e-maily. Při výběru je třeba být velmi důsledný. My proto doporučujeme WEBSUPPORT, která je špičkou v tomto oboru ve střední Evropě.
Hodně muziky za relativně málo peněz. Když si to všechno sečtete a porovnáte, WEBSUPPORT jako poskytovatel je skutečně jedničkou na trhu. Nabídka služeb, ceny, technická podpora a uživatelské rozhraní, vše mají na jedničku.
Není povinnost, aby vaše doména byla stejná jako název společnosti. Pokud má vaše společnost více zaměření, jméno může být různé. Pokud se zaměřujete na konkrétní trh, např. Česko, doporučujeme doménu CZ. Pokud na globální trh, je výhodou mít doménu .com.
Nejlepší je, aby vaše doména byla snadno zapamatovatelná, vystihovala vaši práci a nejlépe bez pomlček, případně úplně nejlépe pokud je jednoslovná. Ověřit dostupnost a konečnou cenu domény si můžete ověřit ZDE.
Chcete-li do budoucna expandovat, měli byste při výběru názvu myslet na to, aby vám rozuměli i na trzích, kam se chcete rozšířit. Doporučujeme jednotný název pro všechny cílové země. Vlastnictví domén se stejným názvem, ale různými koncovkami, je v dnešní době neocenitelné – posiluje to jednotu a sílu vaší značky.
Představte si světové, evropské nebo i lokální značky, které znají doma i v zahraničí. Mají chytlavý název, který když řeknete v kterékoli zemi, kde působí, znají ji. Nikdo z těchto značek nepřekládá svůj název na lokální trh, ale mají jasný a výstižný název, který znají všude.
Kapacita, funkce, technická podpora, administrace, zálohování a ceny. Třeba si vše porovnat a dbát na to při výběru.
Doména musí být snadno zapamatovatelná, musí vyjadřovat vaši značku a měla by být jasná i pro expandující trhy.
Google Ads a sociální sítě vás okamžitě zviditelní tam, kde jsou vaši zákazníci.
Cílenou reklamou oslovíte přesně ty správné lidi a rychle zvýšíte prodeje nebo návštěvnost.
SEO zajistí, že váš web bude přirozeně viditelný ve vyhledávačích.
Díky optimalizaci vás zákazníci najdou bez placených reklam, což přináší stabilní a relevantní návštěvnost.
Představte si zaměstnance, který nikdy neodmlouvá a je k dispozici nepřetržitě.
Přesně takový je AI chatbot – váš virtuální asistent přímo na webu, připravený pro vaše zákazníky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.