Blog

Sociální sítě

Soutěž – sociální sítě

Je soutěž na Instragramu a Facebooku účinná? Přemýšlíte, zda se Vám investice vyplatí? Určitě ano. Jen ji musíte správně nastavit. Na začátku je si třeba ujasnit, kdo je Vaše cílová skupina zákazníků. Pokud potřebujete zákazníky, například ve věku 30-50 let, zbytečně budete dělat soutěže, kde se budou zapojovat lidé s věkovou

Číst dál »
Content marketing

Content Marketing

Co je Content Marketing Content Marketing, nebo také tzv. obsahový marketing, je strategický marketingový přístup zaměřený na vytváření a distribuci hodnotného, ​​relevantního a konzistentního obsahu s cílem přilákat a udržet si jasně definované publikum – a v konečném důsledku vést k ziskové zákaznické akci. Nejznámější a nejpopulárnější platformy, které zákazníci

Číst dál »
Videokonference

Videokonference

Videokonference se stala běžnou součástí našich životů. Tím, že se firmy stále více zaměřují na hybridní způsob práce. (např. dva dny pracovat z domova, tři dny být v práci) Videokonferenční systémy se staly našimi každodenními společníky. Zoom videokonference Zoom byl během posledních dvou let jedním z nejpoužívanějších videokonferenčních systémů na

Číst dál »
Pay per click

Pay-per-click

Dnes si představíme Pay-per-click model. Co to je a k čemu slouží se dozvíte v článku níže. Co je Pay-per-click Pay-per-click (PPC nebo platba za proklik) je internetový reklamní model používaný ke zvýšení návštěvnosti webových stránek, ve kterém inzerent platí vydavateli za proklik na reklamu. (obvykle vyhledávači, vlastníkovi webových stránek nebo

Číst dál »
Affiliate marketing

Affiliate Marketing

Už jste se někdy zamysleli nad tím, jak influenceři vydělávají na propagaci různých produktů? Je to z části také díky affiliate marketingu. Co je to a jak funguje se dozvíte v dnešním článku. Co je affiliate marketing Je to obchodní model, ve kterém prodáváte produkty jiných firem a vytváříte provizi

Číst dál »
Time management

Time management

Dnes se podíváme na to, jak si správně rozplánovat čas tak, abychom ho využili, co nejefektivněji – Time management. Co je Time Management Time Management nebo tzv. plánování času, je proces organizace a plánování, tak abyste si rozdělili čas na jednotlivé úkoly. Schopnosti řízení času jsou důležité, protože Vám pomáhají

Číst dál »
Blog

Blog

Chcete, aby Vaše stránka měla větší sledovanost? Založte si blog. Co je blog? Blog nebo weblog, což je něco, jako webový deník, se dostal do povědomí veřejnosti koncem 90. let 20. století. V té dobe se blog zaměřoval na shromažďování odkazů týkající se určitého tématu a odkazů na nové články. Tyto

Číst dál »
Google analytics

Google Analytics

Co je Google Analytics, a k čemu slouží, se dozvíte v následujících řádcích. Co je Google Analytics? Google Analytics je bezplatná služba webové analýzy, kterou nabízí společnost Google a která sleduje a hlásí návštěvnost webových stránek. Soustředěním se na Váš business cíl najde místa, kde se je třeba zlepšit. Prováděním

Číst dál »
Firemní identita

Firemní identita

Firemní identita? Firemní identita nebo i tzv. branding je proces prodeje, který odlišuje Vaše produkty nebo služby od konkurence. Jednoduše řečeno, tím jak odprezentujete svůj produkt nebo službu, a tím jak si Vás lidé zapamatují, si budujete vlastní firemní identitu, která je pro Vaše podnikání důležitá. Jednotlivé prvky firemní identity

Číst dál »

Agretimo – vše pod jednou střechou.

Vyberte si kontakt na nás, který vám vyhovuje.