Uvažujete o oznámení Vašeho nového businessu na Facebooku, ale nechcete použít Váš osobní profil? Není problém! Přesně na to je zde Facebook Page 🙂
Co je to Facebook Page?
Facebook Page, jednoduše řečeno, je Vaše business stránka na Facebooku. Má to však jeden háček … Na to, abyste si mohli založit Facebook Page, potřebujete mít osobní profil.
Nemusíte se však obávat, Váš osobní účet může zůstat nadále soukromý a Facebook Page bude dostupná široké veřejnosti.
Facebook Page využívají podnikatelé, značky, organizace a dokonce i celebrity.
Výhody Facebook Page
Je to jedna z nejpopulárnějších marketingových pomůcek. Většina firem a businessů si tuto formu propagace vybírá spolu s Instagramem. O tom, jak funguje propagace Vašich produktů a služeb na Instagramu, se můžete dočíst ZDE.
Založíte si ho zdarma a pomůže Vám jednoduše se spojit s Vašimi klienty a dostanete se do povědomí potencionálních zákazníků.
Také můžete sledovat, kolik lidí navštívilo Vaši stránku, kolik lidí se rozhodlo sdílet Váš post a jiné výhody.
Jak a co nejlépe využít Facebook Page?
To, že se snadněji dokážete přimlouvat Vašim klientům již bylo zmíněno, ale třeba se jim přimlouvat pravidelně.
Naplánujte si dopředu, co a kdy chcete zveřejnit. A snažte se zveřejňovat nové příspěvky ve stejných časech.
Post by měl být krátký, ale výstižný. Také by měl být řešením problémů Vašeho zákazníka. Takže jako u jiných kampaních, třeba se vžít do jeho kůže. S čím by potřeboval pomoci? Najde na stránce dostatek informací?
Výhodou je i to, že pokud lidé dají follow Vaši stránce, automaticky jim přijde notifikace, když zveřejníte nový příspěvek.
Další velmi podstatnou výhodou je, že lidé mohou sdílet Vaše příspěvky, a tím se dostanete do širšího povědomí lidí.
Hledáte nového zaměstnance do Vašeho týmu? Uveřejněte nabídku práce na stránce.
Chcete udělat reklamu eventu, na který se chystáte a je z oblasti Vašeho podnikání? Sdílejte to na Vaší stránce.
Závěr
Facebook Pages jsou jednoduché na používání a jsou jako Vaše online vizitka. Kromě informace, kde Vás lidé najdou a jak Vás mohou kontaktovat, Vám mohou dát i feedback.
Jednoduše řečeno, je hlasem Vašeho businessu, tak ho využijte naplno 🙂