Sociální sítě se staly součástí našich každodenních životů a je logické, že většina firem stále více využívá tento druh marketingu.
Jak si správně vybrat sociální sítě vhodné na marketing, díky kterým můžete být co nejzajímavější pro své zákazníky?
V první řadě je třeba si vybrat sociální síť, na kterou se chcete zaměřit. Může to být více než jedna sociálni síť, ale ze začátku se doporučují maximálně dvě.
Facebook marketing
Facebook je jednou z nejpopulárnějších síti, nejen z osobního hlediska, ale i co se týče businessu. Díky Facebook Pages si můžete vytvořit v rámci Vašeho osobního účtu i účet Vaší firmy. Tímto způsobem nejen že můžete informovat Vaše zákazníky o novinkách z Vašeho podnikání, ale také s nimi můžete snadněji komunikovat.
Jednou z výhod je, že pokud si Váš web propojíte s produkty, může to zvýšit její návštěvnost a účinnost marketingu.
Instagram marketing
Další, z velmi populárních sociálních síti, je Instagram, který vznikl na základě sdílení fotografií, ale v posledních letech nabízí více možností jak se zviditelnit. Instagram klade důraz na dodržování algoritmu, který nastavuje na co nejlepší zviditelnění se. Sdílení stories, obrázků, IGTV a nejnovějších rolí se Vaše šance na zviditelnění zvýší.
Netřeba však zapomínat i na hashtag, který tvoří velmi důležitou součást každého postu. Jejich pravidla se často mění. Kdysi se kladl velký důraz na využití celého počtu hashtagů, dnes už tomu je jinak.
Marketing je velmi komplexní a vyžaduje velké množství času a plánování.
Pokud však je pro Vaše podnikání nejlepší volbou, netřeba se ho obávat.
Dnes jsme si představili dvě nejpopulárnější sociální sítě, které lidé nejčastěji využívají na tvorbu marketingu. Závisí jen na Vás, kterou si vyberete.
V následujícím článku si představíme statistiky, které vám pomohou vyhodnotit úspěšnost Vašich postů a také samotného účtu.
Máte-li dotazy k tomuto nebo jinému tématu, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme.