Google ads

“54 % spotřebitelů navštíví několik stránek předtím, než se rozhodne, co koupit a od koho to
koupit.“ – Google

Co je Google Ads?

Google Ads je tzv. online reklamní platforma. Určitě jste se již setkali s tím, že jste něco hledali ve vyhledávači a Google Vám vygeneroval stránky na základě Vašeho klíčového slova, které jste zadali.

Většinou jsou to první čtyři stránky, které mají před názvem Ad neboli reklama. Ne každá stránka to však může mít. A my se dnes podíváme, co je třeba splnit, abyste toho dosáhli. Než začnete, tak jako s každou marketingovou kampaní na sociálních sítích, tak i zde platí, že si třeba na začátek sepsat, jakého cíle chcete dosáhnout.

Chcete zvýšit návštěvnost Vaší stránky, aby na základě údajů Vaší firmy, které Google zobrazí, Vás lidé kontaktovali telefonicky? Chcete, aby se návštěvníci na Vaší stránce něco naučili?

Dále je třeba si identifikovat Vaše klienty. Chcete, aby se Vaše reklama zobrazovala lidem jen z okolí Vašeho businessu nebo chcete zaujmout širší okruh lidí? Jaké jsou potřeby Vašich
klientů, a co je nejvíce zajímá?

Na toto všechno je potřeba si odpovědět, abyste dosáhli toho, že se Vaší reklamě bude dařit. A ne, jen reklamě, ale stránce jako takové. A zase jsme u klíčových slov, tak jako při všem, co se marketingu týče, jsou důležité klíčová slova.

Předtím než začnete dávat slova dohromady, zkuste pouvažovat:

Jak Vaši klienti smýšlejí? Co Vaši klienti hledají? Jak to budou hledat?

Toto je důležitý faktor toho, jak si správně zvolit klíčová slova. Těch může být od 5 až po 20 slov. Nezaměřujte se jen na jednoduché slovní spojení, zadávejte specifická slova. I když se říká, že méně je více, ale v tomto případě to neplatí!

Pay-per-click Reklama

Tato reklama spočívá v tom, že poplatek za ni platíte, až tehdy, když si Váš potencionální zákazník klikl na Vaši stránku a když se mu zobrazila jako výsledek vyhledávání. Čili neplatíte za zobrazení, ale za reálnou návštěvu na Vaší stránce.

Jak funguje Google aukce?

Bylo by jednoduché říct, že místo si jen zaplatíte a Google Vám jej automaticky dá. Ale není to tak. Ano, je třeba si zaplatit, ale není to jediný faktor na základě, kterého Vás Google protlačí dopředu.

Důležité je, jaké skóre dostane samotná stránka. To se pohybuje od 1 až po 10. A jak už můžete tušit, závisí to i Vašem SEO. A také od konkurence.

Dnes jsme si ve zkratce představili Google Ads. Je toho ještě podstatně více, co bychom mohli zmínit, ale na začátek je to dostatečné množství informací. To, že Google Vám umožní zaplatit si u nich reklamu ještě neznamená, že automaticky získáte nové klienty. Vše závisí jen na tom, jak Vaše webová stránka zaujme lidi. Ale netřeba se toho bát :).

Sdílet

Více k prozkoumání

Placené spolupráce s influencery

Placené spolupráce s influencery jsou stále oblíbenější formou marketingu. Mohou být skvělým způsobem, jak oslovit cílovou skupinu a zvýšit povědomí o své značce. Jak vybrat

Obrázky a SEO optimalizace

Optimalizace obrázků je důležitou součástí každé webové stránky. Mohou pomoci zlepšit uživatelský zážitek, zvýšit proklikovost a také podpořit SEO. Pokud chcete, aby vaše obrázky byly

Agretimo – vše pod jednou střechou.

Vyberte si kontakt na nás, který vám vyhovuje.