Marketing na Instagramu

Dnes si řekneme, jak začít s marketingem na Instagramu a jak ho můžeme co nejlépe využít k získání nových klientů.

Instagram jsme si ve zkratce představili již v jednom z našich článků Marketing Na sociálních sítích, který naleznete ZDE. Dnes se na něj podívejme podrobněji.

Co Vám propagace Vaší firmy na Instagramu může přinést:

Než se podíváme na to, jak začít propagovat Vaše produkty a služby, pojďme se nejprve trochu insprirovat s tím, jaké výhody Vám propagace na Instagram přinese.

Vaše služby se dostanou do povědomí více lidí, než při klasickém marketingu. Zvýší se i povědomí Vaší značky. Naskytnou se Vám nové možnosti, jak přilákat zákazníky. Díky jednoduchému kontaktu se zákazníky si jednoduše vybudujete vztahy se stálými zákazníky. Těch výhod je ještě více, ale tyto jsou takové nejzákladnější. Časem a zkušenostmi se Vám výhody začnou nabízet i samy :).

Pojďme se tedy podívat, jak Nejlépe nastavit váš Instagramový účet.

Jak začít s marketingem – Instagram:

V první řadě je třeba určit, jak často chcete na Instagram přispívat. Je velmi důležité, abyste dávali nové příspěvky pravidelně. Pokud hledáte inspiraci, klidně se můžete inspirovat u konkurence. Vžijte se do role zákazníka a ohodnoťte jejich post. Co Vás na něm zaujalo a co byste udělali jinak? Dejte si však pozor, přišli jste se inspirovat a ne kopírovat!

Tím, že Instagram je zaměřen na fotky a nově i videa, je potřeba dbát i na vizuální stránku Vašeho účtu. Chcete, aby si váš Instagram lidé zapamatovali a sami si ho vyhledávali?

Zákazníka v první řadě zaujme Váš zveřejněný obrázek:

Jeden typ článku může být takový, kde uvedete služby a produkty, které nabízíte. V dalším článku se můžete podívat na určitý problém, který Vaši zákazníci mohou mít, s tím, že výsledkem bude tzv. Call to action, kterým vyzvete zákazníka, aby se s Vámi spojil a můžete jeho problém konzultovat.

Důležité je být kreativní a dát Vaší značce život. Můžete zveřejňovat i behind the scene fotky z projektů nebo uvést kreativní využití Vašich produktů.

Jak správně vybrat hashtag:

Hashtagy jsou neodmyslitelnou součástí každého postu na Instagramu. Maximální počet, který můžete použít, ať už pod textem nebo v komentáři je 30. Nedoporučujeme používat hashtag v textu, protože to po vizuálnej stránce nevypadá dobře a také to nevypadá profesionálně. Nejlepší je jich dát do komentáře.

Hashtagy používejte pouze takové, které sedí Vaší značce a businessu. Můžete si je i personalizovat, např. použít název Vaší firmy díky němuž si Vás ví Váš zákazník rychle najít. Nebo můžete použít název výrobku. Pokud nabízíte několik druhů jednoho výrobku a máte jejich odlišené názvy, použijte to jako hashtag. Výborným příkladem je IKEA. Ta nabízí široký sortiment šálků a každý druh má pod jiným názvem, např. Diner set šálky a podšálky. Také se můžete inspirovat i konkurencí popřípadě podobným druhem podniku.

Udělejte z Instagramu svého přítele:

Jak jsme již zmínili, Instagram je velmi komplexní, ale pokud se naučíte jeho základy a vytvoříte si rutinu, ostatní půjde samo.

V dalším článku na téma Instagram vám řekneme něco víc o stories a reels.

Otevřete dveře Vaší kreativite a hlavně to berte jako zábavu 🙂

Sdílet

Více k prozkoumání

Placené spolupráce s influencery

Placené spolupráce s influencery jsou stále oblíbenější formou marketingu. Mohou být skvělým způsobem, jak oslovit cílovou skupinu a zvýšit povědomí o své značce. Jak vybrat

Obrázky a SEO optimalizace

Optimalizace obrázků je důležitou součástí každé webové stránky. Mohou pomoci zlepšit uživatelský zážitek, zvýšit proklikovost a také podpořit SEO. Pokud chcete, aby vaše obrázky byly

Agretimo – vše pod jednou střechou.

Vyberte si kontakt na nás, který vám vyhovuje.