Blog

Chcete, aby Vaše stránka měla větší sledovanost? Založte si blog.

Co je blog?

Blog nebo weblog, což je něco, jako webový deník, se dostal do povědomí veřejnosti koncem 90. let 20. století. V té dobe se blog zaměřoval na shromažďování odkazů týkající se určitého tématu a odkazů na nové články. Tyto weblogy fungovaly jako filtr a vyhledávali www stránky.

Jak si založit blog?

Nejlepší platforma na založení blogu je použít WordPress. Následně si vyberete doménu a jste připraveni vstoupit do světa blogování :).

Proč je dobré mít blog?

Jednou z hlavních výhod je, že se Vám podaří zviditelnit Vaši webovou stránku, ale také firmu jako takovou.

Díky blogu na stránce máte větší šanci se dostat do povědomí lidí. Tím, že zveřejníte několik článků týdně, které se budou týkat Vašich výrobků a služeb, ale i problémů, které mohou Vaši klienti mít, si získáte větší návštěvnost. Také se Vám zvýší šance dostat se na přední místa ve vyhledávání na Googlu.

Není to však až tak jednoduché. Ano, je třeba zveřejňovat více článků týdně, ale je třeba mít ty články v souladu se SEO. Této problematice jsme se věnovali v jednom z našich předešlých článků.

Není jen pro business

Rádi diskutujete různé zaměření a chcete svůj názor vypustit do světa? Založte si blog. Rádi cestujete a chcete své zážitky a doporučení sdílet s lidmi? Výborně, založte si cestovatelský blog. Máte nějakou zálibu, které se věnujte? Začněte své poznatky uveřejňovat na blog.

Je mnoho případů, kdy se z obyčejného zveřejňování článků na témata, která lidi bavili a rádi je sdíleli, stali placené blogy. Takto se jim otevřely dveře do světa a začala se jim hrnout jedna spolupráce za druhou. Všichni však měli jedno společné… Věnovali tomu čas a nastudovali si, jak nejlépe dostat blog do povědomí lidí.

Newsletter

K blogu neodmyslitelně patří newsletter. Je to jeden z nejpoužívanějších a nejefektivnějších nástrojů marketingu. Na základě předchozího souhlasu či vyžádání zasílání si dokážete zachovat pravidelný kontakt se zákazníky.

Chystáte nový produkt nebo službu? Navnaďte zákazníky pár dní před zveřejněním prostřednictvím newsletteru. Zveřejnili jste nový článek? Sdílejte ho prostřednictvím newsletteru. Na jedno je třeba si dát pozor. Přílišným zasíláním newsletterů se může stát, že si lidé toto zasílání zruší. Je dobré si v tom najít rovnováhu.

Dnes jsme si představili dva marketingové nástroje, které Vám dopomohou ke zviditelnění se a také k tomu, abyste zůstali v kontaktu se svými zákazníky.

Začátky ne vždy bývají jednoduché, ale pokud se rozhodnete setrvat, výsledek se brzy dostaví :).

Sdílet

Více k prozkoumání

Výhody WooCommerce pro e-shop

WooCommerce je populární open-source e-commerce řešení pro platformu WordPress. Poskytuje širokou škálu funkcí a možností, které usnadňují a zjednodušují vytváření a správu e-shopu. Pokud uvažujete

Agretimo – vše pod jednou střechou.

Vyberte si kontakt na nás, který vám vyhovuje.