Marketing na sociálních sítích

Jak si správně vybrat sociální sítě vhodné na marketing, díky kterým můžete být co nejzajímavější pro své zákazníky?

V první řadě je třeba si vybrat sociální síť, na kterou se chcete zaměřit. Může to být více než jedna sociálni síť, ale ze začátku se doporučují maximálně dvě.

Facebook marketing

Facebook je jednou z nejpopulárnějších síti, nejen z osobního hlediska, ale i co se týče businessu. Díky Facebook Pages si můžete vytvořit v rámci Vašeho osobního účtu i účet Vaší firmy. Tímto způsobem nejen že můžete informovat Vaše zákazníky o novinkách z Vašeho podnikání, ale také s nimi můžete snadněji komunikovat.

Netřeba však zapomínat i na hashtag, který tvoří velmi důležitou součást každého postu. Jejich pravidla se často mění. Kdysi se kladl velký důraz na využití celého počtu hashtagů, dnes už tomu je jinak.

Dnes jsme si představili dvě nejpopulárnější sociální sítě, které lidé nejčastěji využívají na tvorbu marketingu. Závisí jen na Vás, kterou si vyberete.

V následujícím článku si představíme statistiky, které vám pomohou vyhodnotit úspěšnost Vašich postů a také samotného účtu.

Máte-li dotazy k tomuto nebo jinému tématu, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme.

Sdílet

Více k prozkoumání

Web stránka

Q&A – web stránky

Dnes jsme pro Vás dali dohromady souhrn nejčastěji kladených otázek o web stránkách a jejich založení. Q: Proč byste měli mít web stránku? A: Web stránka je v této době

Číst dál »
Státni dotace

Kreativní Česko – Státní dotace 85%

Jak dosáhnout státní dotaci až 85%? Celostátní galerie kreativců, je skupina firem, které dodávají kreativní služby a produkty schválená Ministerstvem kultury České republiky. Každá firma, která se uchází o dodávání

Číst dál »
Facebook

Facebook Page

Uvažujete o oznámení Vašeho nového businessu na Facebooku, ale nechcete použít Váš osobní profil? Není problém! Přesně na to je zde Facebook Page 🙂 Co je to Facebook Page? Facebook

Číst dál »

Agretimo – vše pod jednou střechou.

Vyberte si kontakt na nás, který vám vyhovuje.